2014年4月25日星期五

Asus C11-ME370T Laptop Accu's laptop-accu-adapter.be

4325mAh 16Wh 3.7V Asus C11-ME370T Laptop Accu's, Accu voor Asus C11-ME370T

Beknopte specificaties:
Technologie :
Condition :
Products Type :
Aantal cellen :
Spanning :
Capaciteit :
Beschikbaarheid:
Garantie:
Certificaat:
Li-ion Asus Laptop accu's
op voorraad
Genuine Original Battery
4
3.7V
4325mAh 16Wh
Op voorraad
15 maanden
CE, UL, ROHS

Alle betalingen vinden plaats in een beveiligde betalingsomgeving middels samenwerking met een Payment Service Provider.
Geschikt voor onder andere de volgende laptopmodellen :Asus Google Nexus 7Asus Google Nexus 7 Tablet PCAsus GOOGLE NEXUS 7 8GBGeschikt voor onder andere de volgende accu partnumbers :Asus C11-ME370TKenmerken Asus C11-ME370T Laptop Accu's :
Laptop-Accu-Adapter.be levert uitsluitend accu's en adapters van hoge kwaliteit. In combinatie met de lage prijs biedt Laptop-Accu-Adapter.be u de beste vervanging voor uw Laptop Accu's of adapter. De Asus C11-ME370T Laptop Accu's van Laptop-Accu-Adapter.be passen gegarandeerd en worden verkocht met 15 maanden fabrieksgarantie.
De Asus C11-ME370T Laptop Accu's en adapters van Laptop-Accu-Adapter.be worden geproduceerd onder dezelfde condities als de originele accu's van de laptop fabrikant. Dit betekent dat de accu's zijn opgebouwd uit componenten die dezelfde kwaliteit bieden als de originele producten die bij uw laptop geleverd zijn. Hierin verschillen onze Laptop Accu's en adapters ten opzichte van goedkope alternatieven, waarbij vaak gebruik gemaakt wordt van kwalitatief minderwaardige componenten. Wij leveren uitsluitend accu's en adapters die minimaal vergelijkbare prestaties leveren als de accu die origineel bij u laptop geleverd wordt.

没有评论:

发表评论